2008-09-20

Hemma igen

Nu är jag hemma igen och det är skönt, sova i sin egna säng.. finns det något bättre egentligen, ja kankse men är man trött så är sängen det bästa.
Konferensen var bra, vissa bitar bättre än andra. Kul att jag träffade en kollega från Kungsbacka. Katarina har "samma" jobb som mig, men i Kungsbacka kommun. Vi har pratat med varann på telefin och mailat en hel del, men aldrig träffats innan och så springer vi på varann i Stockholm. Ja så kan det vara.
nu ska jag sova är jätte trött efter långa dagar i Stockhol och dagen idag då jag på Gekå:s.

P.S
Idag har jag och Björn varit förlovade i tre månader.

1 kommentar:

Malmis sa...

Vilket trevligt sammanträffande!
/Anna

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...