2009-11-01

Inte hela vägen

Nej, det gick inte i år heller. IFK blev "bara" tvåa i år efter att ha missat chansen i årets sista allsvenska match. Lite besviken måste jag erkänna att jag blev, men inte förvånad. Av någon anledning kände jag på mig att de inte skulle klara pressen, men det är bara att bita ihop och komma igen till nästa säsong.

Har några fler alster att visa från JP hobbys CC. Detta är mitt bidrag till julkittet.

Först ut den obligatoriska julpostförvaringen...


Kommer till användning då jag inte i år heller blir klar med den brodereade julposten jag har hållt på med sedan år 2000.

Sedan kommer en påse som någon kommer få i julklapp



Sist så kommer det en dekorerad tändsticksask som kanske också blir en julklapp, men vet aldrig...

1 kommentar:

Malmis sa...

Söta julgrejer!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...