2009-11-06

Tekninkkurs

Igår var jag på teknikkurs hos MiMa´s. Hade jättekul och trevligt. Vi var bara två som var på kursen, men det var ett känt ansikte så inte dessto mindre trevligt. Vi fick lära oss tre kanonroliga tekniker. Lovar att jag kommer visa upp alster där jag anävnt mig av dessa inom kort. Dessa var maskning med stämplar, spotlight och grid.
Ikväll ska jag arbete länge. Ska jobba på dansen ikväll och det ska bli så kul. Dessa kvälar brukar vara så givande och roliga att man jättegärna vill jobba på dem. Bandet som spelar i kväll är Jaxsonz. Hoppas de är bra och spelar mycket blandad musik...
Återkommer med mer en annan dag
Ha det så gott så länge

1 kommentar:

Malmis sa...

Låter skoj, både kursen och kvällsjobbet!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...