2009-11-30

Länge sedan

Oj, nu var det längesedan jag skrev. Vart har tiden tagit vägen egentligen. Första advent har varit, och i morgon är det 1 december. 25 dagar kvar till julafton och jag har knappt börjat på julklappsinköpen ännu. Brukar inte vara så här sen med dem, men det ska väl hinnas med det med. Idag och i morgon är jag ledig från jobbet. Har en del komptid jag måste ta ut innan årsskiftet. Härligt att vara ledig tycker jag. Dessutom så har jag inte så mycket att göra (bortsett från att köpa julklappar) att jag hinner sitta och pyssla lite. Hobbyhuset har ju CC denna vecka så jag passar på och göra lite alster till detta. Ska fota det jag gjort under dagen i morgon när det är dagsljus ute så de bilderna kommer på bloggen i morgon hoppas jag. Här kommer en liten adventsbild...

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...