2009-10-31

Halloween

Först lite Halloweenkort dagen till ära...


Idag är sista daagen på JP hobby´s CC. Har laddat upp ett antal bidrag i eftermiddag. Här kommer ett par av dem...

Visar dem som är med i utmaningen "4 olika"

Först ut är en LO som är på mina föräldrars hund Äsko när han var valp.



Nästa är ett kort...



Det tredje är en LO från vår semester förra sommaren...



Den sista är omslaget av nästa års kalender jag ska ha på jobbet (undra om min aarbetskollegor blir avundsjuka när jag har en sån fin kalender...)




Idag är det Halloween, än så länge har det inte varit några barn här...
I ugnen står det hasselbackspotatis som ska serveras till stekt kalv. Till detta ska vi har hemmaodlade bönor. Dryck till blir Tjeckisk öl. I morgon kommer svärföräldrar och svåger för att fira sambon som fyllt år...
och alla min ascrapsaker har fått flytta in i klädkammaren igen (med några kommer nog ut igen snart då julkorten måste göras hihihi)

1 kommentar:

Malmis sa...

fina grejer du har gjort, gillade särskilt halloweenkortet och kalendern! har du gjort spindelnätet på kortet själv?

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...