2009-05-03

Scrapträff

Igår var jag på scrapträff hela dagen. Det var kul och trevligt. Här kommer ett par LO´s jag gjorde och ett bokmärke, hade tyvärr inte turen med mig i tävlingarna, men kul var det ändå. Gjorde två kort också, men de visar jag senare då de är till min mors födelsedag och mors dag. Efter dessa tre bidrag kommer ett kort till farmor och en LO jag gjorde till Brunson´s tävling, har inte kunnat ladda upp bilder på ett tag, vet inte varför, men så är det ibland. Vill bara varna känsliga tittare att det är något som slingrar sig på kortet. Trodde aldrig att jag skulle göra en sådan LO, men färgen på den slingrnde saken var för härlig för att jag skulle kunna motstå.

Här kommer bidragen först till scrappträffens tävlingar:

Bokmärket
Skulle ha med något lila, något med siffran fyra. Fick inte ha med chalkade kanter.

Denna Bild är på Björn tagen sommaren 2005 på Östra stranden.

Skisstävling
Denna bild är tagen på mammas och pappas hund, Äsko.
Detta kort la jag på lådan i dag till min kära farmor som ligger på korttidsboende efter en längre sjukhusvitselse, tycker hon behöver en liten uppmuntran och veta att vi tänker på henne. Första bilden är från utsidan och andra bilden är insidan av kortet. Denna vikningen fick vi lära oss på stora vikaredagen MiMa´s hade för ett par veckaor sedan.



Varning för alla som har ormfobi... som jag har, därför vill jag förvarna att det kommer något otäckt nu...
*
*
*
*
*
*
*
Här kommer bilden på den grön mamban som jag bara var tvungen att göra, håller du inte med om att färgen på ormen var helt underbar? Var oemotståndlig att göra en LO på.


Det var allt för denna gång.

(kom på varför inte bilderna gick att ladda upp, missat spara dem i jpeg-format, klantig man kan vara ibland, men det misstagen gör jag nog inte igen)

2 kommentarer:

Malmis sa...

Finfina grejer! Och när jag läste din kommentar hos mig var första tanken att du gjort en LO om dammsugning :) Håller med, snygg färg på ormen!

Kristina sa...

härligt kort det med "vikningen" gillar det massor!
Så nu väntar jag med spänning på din färgkart ♥
//Kristina

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...