2009-04-28

Tvätta är inte kul

Har tagit mig hem från jobbet lite tidigare idag för att det är uppsatt tvättid. Inget kul, men måste göras, kan ju inte gå med smutsiga kläder. Idag har jag klippt och klistrat på jobbet. Kunde varit kul om det var roliga saker man gjorde, men icke. Jag gör ett fritidsprogram med olika aktiviteter och har uppgifter så som priser, tider, ålder mm. Har tryckt upp dessa i 450 ex, men upptäckte när jag fick dem i min hand att priset inte stämde på tre ställen och att jag skrivit att alla kan komma på endans där det är 18-årsgräns. Så jag har skrivit ut rätt siffrot på datorn och så klipper jag ut dessa och klistrar in så att det ska bli rätt. Men det är ett hästgöra, 450 x 4 = 1 800 lappar sjka klistras in, jag har inte ens kommit hälften, blir att jobbalänge i morgon. Fast det är ingen panik. Jag har sagt att programmmen kommer vecka 20 så jag har lite tid på mig.

Här kommer lite roligare saker, ett alster från cropen igen.
LO som skulle vara svart-vit. Ytterligare ett kort från semstern i sommras. Detta är över sluss nr 2 i Trollhättan. Kortet är ett färgkort orginal, men vi har gjort det svart-vitt och det blev väldigt fint tycker jag.

Cardstock, svart, fotoalmbumspapper, vitt, blommor från sweethearts, brads, svart band med vita prickar och texten är skriven med pearlmeaker.


3 kommentarer:

Malmis sa...

Åh fy vilket jobbigt/tråkigt klipp- och klistra-jobb..... Har du sett mitt mail om den 16:e förresten?

Malmis sa...

det är fullt m blad på rosenbusken, inga blommor än...

Åsa/asamia sa...

Så mycket fint att titta på du har här inne.

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...