2009-04-27

Fler bidrag till Cybercropen

Här kommer några fler bidrag till cropen MiMa´s hade förra helgen.
Denna LO var med i Monokromiska utmaningen. Allt skulle gå i en färg och min blev lila.


Thickers som jag målat med promarkers, 3-dlack och stickles. Punchilnella, blommor från Youdo. Vanlig cardstock med chalkad kant och ett mönstrat papper från ett okänt ställe.


Denna utmaningen var att man skulle göra ett kort med ett citat. Mitt citat kommer från Nalle Puh. Han har många goda citat tycker jag.


Grunden är cardstock. Biet kommer jag inte ihåg vilket märke, men är köpt på Brunsons i Halmstad. Grattisstämpeln fick jag när jag gick med i en pysselklubb för många år sedan. Bling och pappret där själva citatet står på är inhandlat på Nordiska scrapmässan och är Maja design.

På lördag ska jag på scrapträff här i Halmstad, ska bli kul. Mycket scarp ska det bli och en del tjöt också misstänker jag.

Det var detta för denna gången. På återseende med fler bidrag till tävlingen.

1 kommentar:

Malmis sa...

Fina grejer du har gjort, och skoj med scrapträff! är det en privat eller en större?

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...