2009-05-11

Brons

Ja, nu är världsmästarna i ishockey korade, det blev Ryssland och efter gårdagens final tycker jag de var väl värda det. En riktigt bra match dess utom från båda lagens sida. Mycket fart och bra spel. Alltid kul att se sådana matcher. Sverige spelade matchen om tredjeplatsen mot USA och jag får gratulera spelarna till ett brons. Det var de väl värda efter en liten trevande inledning med många likamatcher som de vann i sudden, mot alla uta Ryssland. Kanada som var Rysslans motståndare i finalen rådde vi inte på i semifinalen, de var ett nummer förstora, men en tredjeplats är helt okej med ett lag där det var många som spelade sitt första VM.

Annars i helgen har jag hunnit knåpa ihop ett par kort, lägger upp dem på bloggen när jag har fotograferat dem.

i morgon ska jag åka på planerngsdagar med jobbet. Vi ska till Tylösand och bo på hotellet där. Nära och bra på onsdag för mig att ta mig hem eftersom jag bor i Halmstad. Blir en kort dag, skönt med det ibland. Kommer bli två dagar med lugn och ro, lite träning och god mat. Det är vi värda. De jag åker med är fritidsledarna här i Varberg och de kan behöva bara få slappa ibland.

1 kommentar:

Malmis sa...

det låter inte så illa med planeringsdagar på tylösand! Lite avis är jag allt!!! :)

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...