2008-07-21

Måndag

Nu är det måndag och en veckas jobb framför mig.
Precis vart och fikat, en kanongo smörgås har jag ätit, kanske inte riktigt värd sitt pris, men god var den. Diskussionen vi kom in på var kanske inte den bästa, ormar, tycker inte om...
Enkäten jag ska skica ut till brukare i komunen är klar och jag väntar med spänning på att den ska komma upp til mig. Den ligger klar nere i tryckeriet och ska komma upp under dagen tror jag. annars kommer den i morgon.
Vädret börjar bli bra nu, det är det dags för eftersom jag går på semester till helgen. då ska det vara fint väder i fyra veckor har jag bestämt. Så det verkar ju lovande så här till en början.
Fem dagar kvar att arbeta....

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...