2008-07-18

FREDAG

Fredag, äntligen fredag.
Ska sluta redan klockan 12 idag. Vad härligt det ska bli. Behöver ta ut lite flex så att den inte blåser inne i månadsskiftet. Hem och inte göra så mycket. Ska köpa potatis, det är det enda vettiga jag ska ägna mig åt tills Björn kommer hem. Sätta mig och läsa, pyssla eller kanske brodera. Måste beta av alla mina broderier jag har liggande och är halvfärdiga. Håller på med en jättesöt vinter- jultavla. Ett fönster som man ser domherrar och en gran genom. fönsterkarm och äpplen liggande där. Det kommer bli jättefin, men det tar ett tag och göra. Det är det värt det är det.
Snart är det helg......skönt

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...