2011-08-30

Tillbaks på jobbet

Nu var semestern slut för denna gången och vi går mot mörkare tider... men jag måste säga att jag på något sätt ändå tycker om hösten. Det börjar mörkna och man kan tända lite levande ljus och sitta inne och mysa medan regnet faller på utsidan, det har sin charm det med. Fast det är inte kul att cykla i. Det fick jag erfara idag när jag skulle hem från jobbet. Himlen öppnade sig under ett par minuter - då blev jag blöt..., men väl hemma igen så var det bara att byta kläder och laga lite mat så var allt bra igen :)

Tänkte visa ett kort som jag påbörjade för LÄNGE sedan, eller rättare sagt förra semestern... gjorde klart det innan denna semestern så det tog "bara" nästan ett år. Är nog rekord för mig att ett kort tar så lång tid... Tycker väldigt mycket om stämpeln, den är från popcorn bear tror jag den heter..., grattisstämpeln är från Inkido och så är det ett trappstegskort.



Det var allt för denna gången, men det finns några fler kort att visa sedan...

1 kommentar:

Malmis sa...

Gulligt kort! Vi har också haft rejäla skurar här... I går t ex när Rasmus skulle spela fotbollsmatch...

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...