2011-08-03

Semestertider och Bäbiskort

Nu har jag äntligen semester. 4 veckor framför mig med lugn och ro. Har börjat bra vädermässigt i alla fall. Fina dagar, men det ser lite värre ut om ett par dagar och under nästa vecka - regn, regn, regn, verkar det bli då :( hoppas på att det inte blir så illa som det ser ut nu. Blir det det så är det i och för sig perfekt pysselväder :)

Har ett kort att visa upp. En kompis til mig fic barn för ett tag sedan och naturligtvis gjorde jag ett kort till henne och hennes man. En liten Filip blev det :) Tycker denna stämpeln är så söt, den kommer från Bildmålarna.




Har ytterligare ett bäbiskort som jag gjort tillm in arbetskollega som också fick en son för ett tag sedan. En liten Julius blev det. Detta är också en helt juvlig stämpel, från Vilda stamps.



Det var detta för denna gången. Har fler alster som ska fotas. Får väl lite tid över nu när man har semester att göra det får jag hoppas :)

4 kommentarer:

Malmis sa...

Härligt med semester och jättefina kort! Vad är det för ngn vimpelstämpel du använt till översta kortet?
Jag börjar jobba på måndag igen...

Pyzzlis sa...

Vimpelstämpeln är en Bildmålarn den också... var med i våren kit.

Malmis sa...

det var ett nytt märke för mig, ska kolla in det. Tack! Kommer ni på kräftskivan förresten?

Carina sa...

Hej!
Mycket fina kort du gjort!Roligt att få kika in hos dig!
Tack,för din hälsning.

Kram!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...