2010-06-24

Födelsedagskort

Vad jag är dålig på att uppdatera bloggen. Måste bli bättring på det. Kan bara skylla påatt det är mycket nu och inte blir det mer tid över när det är fotbolls-VM. Men här kommer i alla fall ett kort jag gjorde till en kompis som fyllde år för ett tag sedan. Har inte blivit att jag bloggat detta innan. har några andra saker på lut också... de kommer de med så småningom.



Stämplarna är från Magnolia, flickan målad med promarkers och katten med distresser. De mönstrade papprena från ett "block" jag köpte för längesedan hos en Pnaduroåterförsäljare. Rosa cardstock, stansat ut blommor från de mönstrade papprena och lite bling. Hafr lite 3-d-lack på vissa detaljer. Självklart har jag som vanlöigt chalkat kanterna, denna gång med vitage photo.

1 kommentar:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...