2012-03-28

Ett till inlägg denna veckan :)

Nu har jag nog fått fnatt, ett till inlägg denna veckan. Tänk om det blir en vana att skriva flera inlägg i veckan, så kan jag ju inte ha det :-), nej så väl kommer det nog inte vara. Just nu har det helt enkelt funnits lite tid och så har jag ju några färdiga kort som inte är inlagda ännu :-)

Detta kort fick en gammal kompis till min man och hans flickvän i höstas när de fick en liten dotter. Älskar detta pappret med lilla Anna. Stämpeln är från Stämpelkällaren och heter Baby-knyte. Texten är från Vilda stamps.



Idag har jag fått en ny stämpel med posten, har längtat länge efter en sådan här. Det är en personlig handgjord-stämpel där mitt namn och blogadressen står
- JIPPI.... kom precis laggom nu när jag snart ska skicka ut dopinbjudningarna för Emma :-)

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...