2011-12-07

Som vanligt längesedan...

Som vanligt har det gått ett tag sedan jag var här inne och skrev. Förstår inte varför jag är så slö på att uppdatera bloggen. Nu det senaste har det mest varit julkort för min del, men dessa är inte fotograferade ännu. Får se när jag hinner göra detta... men innan de skickas iväg ska jag hunnit fota dem har jag bestämt i alla fall.
Att det redan är december, kan inte förstå detta riktigt. Och ännu mindre kan man förstå det om man tittar ut. Det regnar, blåser och är runt 7-8 grader ute. Riktigit höstrusk alltså, inget vinterväder direkt. Men som läget är så spelar inte vädret såstor roll. Jag har bara 7 arbetsdagar kvar innan jul och därefter kommer jag förhoppningsvis vara ledig i minst ett år framåt. Det är så att jag är gravid och det är beräknat till den 10 januari så förhoppningsvis kommer dagarna gå åt till att ta hand om en liten. Så man får se hur mycket pyssel man får gjort närmsta året :)

Gick igenom min mapp med bilder och hittade några stycken som jag inte har visat här i bloggen innan. Här kommer de på rad :)

Detta kort fick svärfar när han fyllde år. St'ämpeln är från Vilda stamps manliga kit. Valde att göra ett kort i svart-vita toner.



Denna LO har jag hållt på med rätt länge. Har aldrig riktigit fått till det tycker jag, men nu får den vara färdig... Har jobbat med ett och samma papper där jag klippt ut motivet och satt på distanskuddar. Nästa bild visar mer hur det ser ut.





Det var allt för denna gången. Hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa inlägg :)

Inga kommentarer:

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...