2011-06-23

Sommar kärlek och namnsdagskort

Svensk scrapbooking har CC just nu och jag har hitttils hunnit med två utmaningar. Håller på med ytterligare en. Får se om den hinner bli klar. Här kommer i alla fall de två alster jag har gjort hittills.

Den första är en LO där kortet är från sommaren 2004. Kortet är tagit i naturreservatet på Vallås. Ett underbart ställe året om, men nu på sommaren är det så härligt att gå här med änder och annat fågelliv. Fotot är på Björn (han vill inte vara med på kort på nätet). Jag valde att göra en enkel LO utan massa chalk och krussiduller. Titeln på utmaningen var Sommarkärlek, men jag delade upp ordet för någon sommarkärlek var det ju inte direkt... vi håller ju ihop än idag :)




Den andra utmaningen var en kortskiss och jag passade på att göra ett kort till Björn på hans namnsdag den 18 juni. Han fick en Kalle Anka-pocket också så att han har något att göraa när jag sitter och scrappar (skratt)

1 kommentar:

Malmis sa...

Fina, både kortet och LO:n!

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...