2010-08-20

100 alster utan att köpa nytt

På Svensk Scrapbooking har de en utmaning att man ska göra 100 olika alster, det kan vara kort, LO, något altrat eller annat, utan att köpa nya saker. Detta tänkte jag kan vara bra att hänga med på. Har ju massa saker som skulle behövas användas.



Hittils har jag hunnit med 5 kort... får se om det blir fler under dagen. Sista semesterdagen idag... sedan är det helg och sen dags att börja jobba. På sätt och vis är det gott att komma tillbaka till de vanliga rutinerna, men jag hade nog velat haft en vecka till i alla fall... Korten är inte fotograferade ännu. Får se om jag hinner det under dagen...

4 kommentarer:

onkis sa...

Där skulle jag behöva hänga på,men det blir nog för svårt att låta bli att köpa lite nytt :)

Maiden sa...

Heja, heja oss!! :-) Jag håller på med alter 13 just nu! Eller just nu förresten, nu har jag ju en paus å tittar runt hos dig!! :-)
Massa kramar

Vero sa...

Vilken bra idé, för då gör man ju verkligen av med det man har också. :o) Det skulle jag behöva när det gäller smycken. Skulle få ihop bra mycket mer än 100, för det behövs verkligen rensas nu.

Ha en fin dag.

Dilorf sa...

Kul att du hoppat på utmaningen du åxå..

Ska bli kul att se vad du bjuder på för inspiration sedan.. :D

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...