2010-04-04

Påskledighet

Vad härligt det är med påskledighet. Varit ledig flera dagar och har ändå ett par dagar kvar. Nu har även våren kommit med stora steg, lite kallt i vinden, men annars helt underbart tycker jag. Har väntat...

Här kommer ett par bidrag till från Vårruset JP hobby hade. Dessutom så har jag vunnit två av de hittills lottade tävlingarna. JIPPI!!! Färgutmaingen och kortvikningen... presentkort i deras affär blev vinsten.

Denna ask fick sambon i påskpresent med massa chokladöverdragna mandlar i...



Från sidan,




Kort till pappa på hans 64-årsdag. Kort med trädgårdstema...



Titta här, en sån härlig hög med band jag köpte på MiMa´s för någon vecka sedan. Bilden gör inte högen rättvisa kan jag säga, ser kanonhärlig ut verkligheten när den ligger så här (fast nu har den hamnat i bandlådan iofs).

2 kommentarer:

Malmis sa...

Söt ask och fint kort! Banden ser riktigt läckra ut med :)

Annelie sa...

Hej!
Tack för titten hos mig, vad glad jag blev!
Gillar kortet du gjort här, jätte gulligt.

Inspirationskort

Här kommer ett gäng kort att inspireras av. Dessa är inte till salu utan gjorts för att ges bort. Kortet med spindelmannen är det dottern s...